xml sitemap wordpress

Robots txt sitemap

Jednym z najważniejszych adresów, do których powinna odnosić się jedna z dyrektyw zawarta w dokumencie tekstowym robots, jest xml sitemap. Czym jest sitemap? To mapa strony. Mowa o pliku xml, zawierającym wszystkie istotne informacje o podstronach tworzących daną witrynę internetową. Znajdują się tam dane dotyczące dat aktualizacji czy ważności linków.  Należy podkreślić, że sitemap jest…

Sprawdź dzisiaj....
jak robić link building

SEO off-site, czyli link-building​

Działania off-site to przede wszystkim pozyskiwanie linków, co jednak może się odbywać na wiele sposobów. Tak zwany link-building to w najprostszym tłumaczeniu umieszczanie w sieci linków odnoszących do poszczególnych podstron. Dogłębnie tłumaczymy jak wykonywać link building​, żeby był skuteczny? Linki zamieszcza się w miejscach, przy czym dominują artykuły sponsorowane. Można wykorzystać także fora dyskusyjne i wszelkie…

Sprawdź dzisiaj....
restauracja lokal gastronomiczny

Marketing w gastronomii a media społecznościowe

W zasadzie większość firm internetowych i stacjonarnych prowadzi dzisiaj kanały w social mediach. Jednak w przypadku usług gastronomicznych ma to szczególnie duże znaczenie. Klienci wybierają lokale, którym mogą zaufać, a ufają tym, które znają. Aby dać się poznać, najlepiej nawiązać z konsumentami bezpośredni kontakt. Influencer marketing dzięki takim portalom jak instagram, tiktok, facebook daje dużą skuteczność w…

Sprawdź dzisiaj....
seo optymalizacja

Reklamowanie firmy w internecie

Najważniejsze kanały promocyjne i ich zastosowanie: W XXI wieku internet absolutnie zdominował świat reklamy. Marketing internetowy w wyszukiwarkach, czyli pozycjonowanie, prowadzenie promocji w mediach społecznościowych czy tworzenie kampanii Google Ads to usługi znajdujące się w ofercie każdej dobrej agencji marketingowej. Przyjrzyjmy się zatem najważniejszym metodom reklamowania firmy w internecie. W poniższym artykule omawiamy każdą z…

Sprawdź dzisiaj....
zasady seo copywritingu

Content marketing

Omawiając kwestię tego, jak pisać zgodnie z SEO, myślimy głównie o tekstach przeznaczonych na pozycjonowaną stronę. Mowa o treści wypełniającej stronę powitalną oraz podstrony produktowe i pozostałe zakładki. Jednak SEO copywriting to również tworzenie treści przeznaczonych na strony wewnętrzne. Powstają one w ramach content marketingu. Co prawda za content marketing internetowy możemy uznać także niektóre…

Sprawdź dzisiaj....
Początki z pozycjonowaniem

SEO dla początkujących

SEO- jak zacząć to podstawowe pytanie, na które powinien znać odpowiedź każdy specjalista z tego zakresu. Jak samodzielnie rozpocząć przygodę z pozycjonowaniem stron internetowych? Otóż o powodzeniu działań pozycjonera w głównej mierze decyduje przygotowanie do nich. Na czym powinno polegać i z jakich składa się etapów SEO dla początkujących? 1. Analiza widoczności witryny – z wykorzystaniem…

Sprawdź dzisiaj....
proces pozyskiwania

Jak pozyskiwać klientów w internecie dzięki strategii?

Skuteczne generowanie leadów wysokiej wartości to zadanie wymagające wiedzy, umiejętności i właściwego planowania. W tym przypadku przemyślana strategia jest absolutnie niezbędna. Zaplanuj pozyskiwanie klientów, poprzedzając to zadanie dogłębną analizą. Pod uwagę należy wziąć cechy wyróżniające adresatów Twojej kampanii – innymi słowy, musisz określić grupę docelową. Przeanalizuj również własną działalność. Te czynniki przeanalizuj, żeby wiedzieć jaka…

Sprawdź dzisiaj....
pisanie tekstów

Jak pisać zgodnie z SEO – forma i długość tekstu​

Robot Google ocenia teksty pod każdym możliwym względem. Znaczenie mają: obecność fraz kluczowych, częstotliwość ich występowania i kontekst, ale też budowa tekstu i jego długość. Również w tym przypadku trudno o wskazanie uniwersalnych zasad, jak pisać pod SEO, ponieważ wszystko zależy od długości tekstu. O ile treści nieprzekraczające 1000 znaków mogą tworzyć zwarty blok tekstu,…

Sprawdź dzisiaj....