Frazy kluczowe co to jest

długość tekstów seo

Pozycjonowanie to działanie, a właściwie wiele różnych działań, mających doprowadzić do uzyskania i utrzymania wysokiej pozycji strony w wynikach wyszukiwań na określone frazy, odnoszące się do oferty danego sklepu czy zakładu usługowego. Przykładowo, sklep internetowy z odzieżą sportową będzie pozycjonowany na takie frazy, jak np.: koszulki sportowebuty sportowe itd. Chodzi o to, aby po wpisaniu tych i innych podobnych fraz użytkownik internetu trafiał w pierwszej kolejności na pozycjonowaną witrynę. Po bardziej szczegółowe informacje na temat pozycjonowania i związanych z nim działań, w tym doboru fraz kluczowych, odsyłamy do innych artykułów na naszym blogu.

Tworząc teksty SEO, copywriter musi zawrzeć w nim frazy wybrane przez specjalistę z zakresu pozycjonowania stron internetowych. To warunek konieczny, aby dany tekst dobrze pełnił swoją funkcję.

Jak stosować frazy kluczowe?

Kilkanaście lat temu, gdy algorytmy Google nie były jeszcze tak inteligentne jak dzisiaj, sama obecność fraz kluczowych w dużym zagęszczeniu wystarczała, aby uzyskać zadowalającą pozycję w wynikach wyszukiwania. Dzisiaj sprawa jest już bardziej skomplikowana. 

Pisanie tekstów na stronę internetową wymaga od SEO copywritera wiedzy i umiejętności, które umożliwiają mu:

  • określenie właściwej częstotliwości występowania fraz kluczowych
  • podjęcie trafnej decyzji odnośnie formy, jaką przyjmie fraza w tekście
  • wybór odpowiednich miejsc w tekście do umieszczenia pozycjonowanych fraz
  • wprowadzenia frazy w sposób naturalny, pasujący do kontekstu.

Powyższe kwestie są kluczowe dla uzyskania pozytywnej oceny od Google. Zatem obecnie odpowiedzią na pytanie, jak pisać zgodnie z SEO, będzie: zgodnie z wiedzą, jak dostosowywać frazy do rodzaju i długości tekstów, a także do ich tematyki. Copywriter SEO musi posiadać wiedzę na temat obowiązujących algorytmów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *