długość tekstów seo

Frazy kluczowe co to jest

Pozycjonowanie to działanie, a właściwie wiele różnych działań, mających doprowadzić do uzyskania i utrzymania wysokiej pozycji strony w wynikach wyszukiwań na określone frazy, odnoszące się do oferty danego sklepu czy zakładu usługowego. Przykładowo, sklep internetowy z odzieżą sportową będzie pozycjonowany na takie frazy, jak np.: koszulki sportowe, buty sportowe itd. Chodzi o to, aby po wpisaniu tych i innych…

Sprawdź dzisiaj....
leady sprzedażowe gorące

Leady sprzedażowe

Pozyskiwanie nowych klientów to obok utrzymywania stałych nabywców produktów i usług główne zadania działu marketingowego w każdej firmie. W internecie pozyskiwanie klientów odbywa się poprzez generowanie leadów. W poniższym artykule wyjaśniamy, czym takim są leady sprzedażowe, jak je pozyskiwać i o czym należy w związku z nimi pamiętać. Czym są leady sprzedażowe? Wbrew obiegowym opiniom…

Sprawdź dzisiaj....
pozycjonowanie-restauracji

Strategia marketingowa restauracji​

W każdej branży strategia odgrywa kluczową rolę dla osiąganych efektów promocji. Wybór odpowiednich działań, dostosowanych między innymi do profilu firmy, konkurencji, grupy docelowej i dziesiątek innych czynników pozwala osiągnąć zadowalające rezultaty niższym kosztem. Nie warto wydawać wysokich kwot i marnować czasu na działania w obszarach, które z perspektywy danego przedsiębiorstwa nie są istotne. Przykładowo, jaki…

Sprawdź dzisiaj....
Prace nad optymalizacją strony

5 głównych czynników optymalizacji strony

W ramach pozycjonowania on-site przeprowadza się optymalizację strony. Jak już wcześniej wspomniano, polega ona między innymi na edycji kodu źródłowego. Niemniej wdrażane są również inne działania. Decydując o pozycji witryny w wynikach wyszukiwania, algorytm bierze pod uwagę ogólną ocenę strony pod względem wartości dla użytkownika, jak i dopasowanie jej zawartości do danych wyszukiwań. 5 czynników…

Sprawdź dzisiaj....
restauracja lokal gastronomiczny

Jak reklamować firmę usługową a jak sklep

Powyżej opisaliśmy podstawowe narzędzia wykorzystywane do reklamowania firmy w internecie. To metody znajdujące zastosowanie w przypadku zarówno zakładów usługowych, jak i sklepów. Być może jednak zastanawiasz się, czy istnieją jakieś różnice w stosowaniu tych narzędzi w zależności od profilu działalności danej firmy? Oczywiście,  że tak!  Jak reklamować firmę usługową a jak sklep? Zasadniczo w przypadku…

Sprawdź dzisiaj....
brutto netto

Czym się różni brutto od netto?

Różnice pomiędzy brutto, a netto są bardzo istotne. Brutto to kwota wynagrodzenia, która jest ustalona przed odliczeniem wszelkich podatków, składek na ubezpieczenia społeczne oraz zdrowotne. Natomiast netto to kwota wynagrodzenia, która zostaje wypłacona pracownikowi na rękę, czyli na jego konto w banku, po odliczeniu wszystkich wymienionych wcześniej opłat. Jaką kwotę dostajemy na rękę, brutto, czy…

Sprawdź dzisiaj....
seo optymalizacja

Reklamowanie firmy w internecie

Najważniejsze kanały promocyjne i ich zastosowanie: W XXI wieku internet absolutnie zdominował świat reklamy. Marketing internetowy w wyszukiwarkach, czyli pozycjonowanie, prowadzenie promocji w mediach społecznościowych czy tworzenie kampanii Google Ads to usługi znajdujące się w ofercie każdej dobrej agencji marketingowej. Przyjrzyjmy się zatem najważniejszym metodom reklamowania firmy w internecie. W poniższym artykule omawiamy każdą z…

Sprawdź dzisiaj....

Reklama w Internecie: jak tworzyć treści, które przynoszą wyniki?

Reklama w Internecie ma niebagatelny wpływ na poprawę pozycji firmy w konkretnej branży, dotarcie do nowych klientów, rozwój działalności oraz większe zyski. Czym jednak się kierować przy tworzeniu treści na stronach internetowych? Oczywiście oczekiwaniami odbiorców, którzy w tym wszystkim są zdecydowanie najważniejsi! Treści pojawiające się na witrynach internetowych powinny być przede wszystkim angażujące, ale też…

Sprawdź dzisiaj....