restauracja lokal gastronomiczny

Marketing w gastronomii a media społecznościowe

W zasadzie większość firm internetowych i stacjonarnych prowadzi dzisiaj kanały w social mediach. Jednak w przypadku usług gastronomicznych ma to szczególnie duże znaczenie. Klienci wybierają lokale, którym mogą zaufać, a ufają tym, które znają. Aby dać się poznać, najlepiej nawiązać z konsumentami bezpośredni kontakt. Influencer marketing dzięki takim portalom jak instagram, tiktok, facebook daje dużą skuteczność w…

Sprawdź dzisiaj....
leady sprzedażowe gorące

Leady sprzedażowe

Pozyskiwanie nowych klientów to obok utrzymywania stałych nabywców produktów i usług główne zadania działu marketingowego w każdej firmie. W internecie pozyskiwanie klientów odbywa się poprzez generowanie leadów. W poniższym artykule wyjaśniamy, czym takim są leady sprzedażowe, jak je pozyskiwać i o czym należy w związku z nimi pamiętać. Czym są leady sprzedażowe? Wbrew obiegowym opiniom…

Sprawdź dzisiaj....
kasy fiskalne

Czy można prowadzić sprzedaż bez kasy fiskalnej?

Prowadzenie sprzedaży bez kasy fiskalnej jest zagadnieniem, które budzi pewne kontrowersje i wymaga odpowiedniego zrozumienia przepisów podatkowych w danym kraju. W większości jurysdykcji istnieją przepisy regulujące używanie kas fiskalnych w celu śledzenia transakcji handlowych i gromadzenia danych podatkowych. W tym artykule omówimy różne aspekty związane z możliwością prowadzenia sprzedaży bez kasy fiskalnej. Warto zaznaczyć, że…

Sprawdź dzisiaj....
proces pozyskiwania

Jak pozyskiwać klientów w internecie dzięki strategii?

Skuteczne generowanie leadów wysokiej wartości to zadanie wymagające wiedzy, umiejętności i właściwego planowania. W tym przypadku przemyślana strategia jest absolutnie niezbędna. Zaplanuj pozyskiwanie klientów, poprzedzając to zadanie dogłębną analizą. Pod uwagę należy wziąć cechy wyróżniające adresatów Twojej kampanii – innymi słowy, musisz określić grupę docelową. Przeanalizuj również własną działalność. Te czynniki przeanalizuj, żeby wiedzieć jaka…

Sprawdź dzisiaj....
jak zrobić zdjęcie do cv

Jak zrobić zdjęcie biznesowe do CV?

Zdjęcie w CV może znacząco wpłynąć na to, jak pracodawca Cię postrzega. Dobre zdjęcie nie tylko prezentuje Twoją profesjonalność, ale także tworzy pierwsze wrażenie, które może zadecydować o tym, czy zostaniesz zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną. Jak zrobić idealne zdjęcie do CV. 1. Przygotowanie a. Wybór Stroju Wybierz ubranie, które jest odpowiednie do pracy, o którą…

Sprawdź dzisiaj....
długość tekstów seo

Frazy kluczowe co to jest

Pozycjonowanie to działanie, a właściwie wiele różnych działań, mających doprowadzić do uzyskania i utrzymania wysokiej pozycji strony w wynikach wyszukiwań na określone frazy, odnoszące się do oferty danego sklepu czy zakładu usługowego. Przykładowo, sklep internetowy z odzieżą sportową będzie pozycjonowany na takie frazy, jak np.: koszulki sportowe, buty sportowe itd. Chodzi o to, aby po wpisaniu tych i innych…

Sprawdź dzisiaj....
tekst pod seo

SEO copywriting- czyli teksty które Cię wyróżnią​

Czym są teksty SEO i jak je tworzyć?​ Rozwój technologiczny wiąże się z upadkiem wielu zawodów, jednak w ich miejsce powstają nowe zajęcia. Niewątpliwie jest nim SEO copywriting. Mowa o nieodłącznym elemencie działań w ramach pozycjonowania strony, czyli zajęcia istniejące dopiero od niespełna 2 dekad, a intensywnie rozwijającego się od ok. 10 lat. W poniższym tekście…

Sprawdź dzisiaj....
zasady seo copywritingu

Content marketing

Omawiając kwestię tego, jak pisać zgodnie z SEO, myślimy głównie o tekstach przeznaczonych na pozycjonowaną stronę. Mowa o treści wypełniającej stronę powitalną oraz podstrony produktowe i pozostałe zakładki. Jednak SEO copywriting to również tworzenie treści przeznaczonych na strony wewnętrzne. Powstają one w ramach content marketingu. Co prawda za content marketing internetowy możemy uznać także niektóre…

Sprawdź dzisiaj....