Początki z pozycjonowaniem

SEO dla początkujących

SEO- jak zacząć to podstawowe pytanie, na które powinien znać odpowiedź każdy specjalista z tego zakresu. Jak samodzielnie rozpocząć przygodę z pozycjonowaniem stron internetowych? Otóż o powodzeniu działań pozycjonera w głównej mierze decyduje przygotowanie do nich. Na czym powinno polegać i z jakich składa się etapów SEO dla początkujących? 1. Analiza widoczności witryny – z wykorzystaniem…

Sprawdź dzisiaj....
Prace nad optymalizacją strony

5 głównych czynników optymalizacji strony

W ramach pozycjonowania on-site przeprowadza się optymalizację strony. Jak już wcześniej wspomniano, polega ona między innymi na edycji kodu źródłowego. Niemniej wdrażane są również inne działania. Decydując o pozycji witryny w wynikach wyszukiwania, algorytm bierze pod uwagę ogólną ocenę strony pod względem wartości dla użytkownika, jak i dopasowanie jej zawartości do danych wyszukiwań. 5 czynników…

Sprawdź dzisiaj....
karta debetowa - karta kredytowa

Czym się różni karta debetowa od kredytowej?

Najważniejszą różnicą między kartą debetową a kredytową jest to, że karta debetowa jest powiązana z kontem bankowym, a karta kredytowa jest powiązana z kredytem udzielonym przez bank. To oznacza, że ​​karta debetowa umożliwia użytkownikowi wykorzystanie pieniędzy znajdujących się na koncie bankowym. Podczas gdy karta kredytowa pozwala użytkownikowi pożyczyć pieniądze od banku. Czym płacić płacić przy…

Sprawdź dzisiaj....
restauracja lokal gastronomiczny

Marketing w gastronomii a media społecznościowe

W zasadzie większość firm internetowych i stacjonarnych prowadzi dzisiaj kanały w social mediach. Jednak w przypadku usług gastronomicznych ma to szczególnie duże znaczenie. Klienci wybierają lokale, którym mogą zaufać, a ufają tym, które znają. Aby dać się poznać, najlepiej nawiązać z konsumentami bezpośredni kontakt. Influencer marketing dzięki takim portalom jak instagram, tiktok, facebook daje dużą skuteczność w…

Sprawdź dzisiaj....
sem adwords

Google Ads, czyli reklama w całym internecie

W rozwoju marketingu internetowego miało miejsce kilka kroków milowych. Niewątpliwie jednym z pierwszych było pojawienie się wyszukiwarki internetowej. Natomiast następnym powstanie Google Ads. W roku 2000 Google stworzyło system reklamowy, umożliwiający wykupywanie płatnych reklam na stronach, które należą do sieci Google. Obecnie są to niemal wszystkie witryny obecne w internecie, na których pojawiają się jakiekolwiek…

Sprawdź dzisiaj....
audyt energetyczny domu jednorodzinnego

Czy można samemu zrobić audyt energetyczny?

Audyt energetyczny to proces oceny efektywności energetycznej budynku, który ma na celu zidentyfikowanie potencjalnych obszarów poprawy w celu oszczędności energii i poprawy efektywności. Wiele osób zastanawia się, czy można samodzielnie przeprowadzić audyt energetyczny w swoim domu. W tym artykule omówimy, czy samodzielny audyt energetyczny jest możliwy i jak można go przeprowadzić. Audyt efektywności energetycznej Choć…

Sprawdź dzisiaj....
proces pozyskiwania

Jak pozyskiwać klientów w internecie dzięki strategii?

Skuteczne generowanie leadów wysokiej wartości to zadanie wymagające wiedzy, umiejętności i właściwego planowania. W tym przypadku przemyślana strategia jest absolutnie niezbędna. Zaplanuj pozyskiwanie klientów, poprzedzając to zadanie dogłębną analizą. Pod uwagę należy wziąć cechy wyróżniające adresatów Twojej kampanii – innymi słowy, musisz określić grupę docelową. Przeanalizuj również własną działalność. Te czynniki przeanalizuj, żeby wiedzieć jaka…

Sprawdź dzisiaj....
pisanie tekstów

Jak pisać zgodnie z SEO – forma i długość tekstu​

Robot Google ocenia teksty pod każdym możliwym względem. Znaczenie mają: obecność fraz kluczowych, częstotliwość ich występowania i kontekst, ale też budowa tekstu i jego długość. Również w tym przypadku trudno o wskazanie uniwersalnych zasad, jak pisać pod SEO, ponieważ wszystko zależy od długości tekstu. O ile treści nieprzekraczające 1000 znaków mogą tworzyć zwarty blok tekstu,…

Sprawdź dzisiaj....